Jak tě dostat aniž bys utekla ? - 12. kapitola (3/3)

10.02.2015 20:37

A poslední snad to dělení moc nevadí :)

12. kapitola

16. března 2013 sobota

Neljin pohled

Když jsme se blížili ke konci, koukla jsem se na hodiny. Strávili jsme tu spolu úctyhodných 5 hodin. Ani bych to neřekla. Bylo už půl devaté a za půl hodiny zavírali. Tomovi to asi taky došlo. Proto jsme se zastavili ještě u několika pavilonů a vyfotili se.

Nakonec jsme se vydali k východu, kde byl ještě obchod se suvenýry. Neodolala jsem nutkání se tam podívat. Měli tam tuny plyšáků a různých suvenýrů. Procházela jsem to tam, ale ne moc dlouho, než jsem narazila na krásný chlupatý blog s obrázkem tučňáka. Od regálů jsem se tedy dopracovala až k pokladně, kde už čekal Tom se dvěma taškami. Zaplatila jsem a kývla jsem Tomovi, že můžeme odejít.

Když za námi zaklaply dveře, Tom si přehodil tašky do jedné ruky a druhou se pokusil hrábnout do tašky, kde měl deštník. Povedlo se mu ho jak vyndat, tak roztáhnout nad nás oba. Vyrazili jsme směrem k autu. Vlezli jsme dovnitř. Podívala jsem se na Toma a vypadal, že je dost unavený na to, aby řídil.

"Tome, vypadáš unaveně, nechceš, abych řídila?"

"To není nutné."

Podíval se na mě trochu utrápeně.

"Mně nevadí, že jsme se zdrželi. Chápu, že nechceš, abych řídila tvoje auto. Přece jen neznáš mé schopnosti a navíc jsme v Anglii a přece jen se tu jezdí obráceně. Tak co budeme dělat? Nenechám tě řídit tak unaveného."

"Jsi moc hodná, že máš o mě takovou starost, ale co mám teď dělat, nepočítal jsem s tím, ani mě nenapalo objednat hotel či něco. Myslíš, že by ještě teď někde bylo místo?"

"Nevím, nemáme jinou možnost, než se zeptat."

Tom tedy vytáhnul telefon a připojil se na internet, kde se snažil najít nejbližší hotel.

"Haleluja."

"Našel?"

"Ano, měli by mít volné nějaké pokoje. Je to deset minut cesty, to ještě odřídím."

"Tak jo."

"Nevadí ti, že nebudeš dnes doma, ale přespíš tady v hotelu?"

"Ne nevadí."

"To jsem rád."

Pak nastartoval a přejeli jsme o několik kilometrů dál na parkoviště před hotelem.

 

"Dobrý den, přejete si?"

"Prosil bych pokoj pro dva s oddělenými postelemi." Koukl na mě, zda souhlasím a já přikývla. Recepční se na nás tak divně zakoukala, asi si myslela, že jsme pár, ale teď jsme jí trochu překvapili.

"Omlouvám se, bohužel máme pokoje pouze s dvojlůžkovými postelemi." Tom se na mě podíval, zda mi to nebude vadit a já jsem jen pokrčila rameny.

"Tak dobře jeden tenhle pokoj a se snídaní pro dva prosím."

"Zajisté. Pokoj najdete v druhém patře, číslo máte na klíčích."

"Děkuji." Tom se otočil a pokynul mi, abych šla za ním. Vyšla jsem tedy a až do pokoje jsme mlčeli.

V druhém patře jsme měli pokoj číslo 057, hotel to byl nemalý, a když jsme otevřeli dveře, byl to docela pěkně zařízený pokoj. Manželská postel, dveře do koupelny, televize a takový gauč. Vstoupila jsem hned po Tomovi, který se ihned usadil na postel.

 

"Nel, moc se omlouvám, vůbec jsem tohle nečekal a ani s ničím nepočítal. Doufal jsem, že se vrátíme normálně včas domů. Když se to nezdařilo, doufal jsem, že budou mít alespoň pokoj s dvěma oddělenými lůžky. Snad ti moc nevadí, že máme manželskou postel. Jestli chceš, lehnu si na gauč." 

"Tome, vůbec se neomlouvej, byl to fajn den sice asi ne podle tvých plánů, ale mě se to líbilo. Zoo byla super a tohle přespání mi taky nijak nevadí a na gauči spát nemusíš."

Pousmál se.

"Do koupelny tě nechám jít jako první."

"Díky." 

 

Otočila jsem se a zabouchla za sebou dveře do koupelny, kde jsem se opřela o umyvadlo a párkrát se zhluboka nadechla. Pak jsem se svlékla a postavila se do sprchy. Pustila jsem na sebe příjemně teplou vodu a užívala jsem si jednotlivé kapičky vody, cestující po mém těle. Byl to krásný uvolňující pocit. Jsem vlastně trochu ráda za to, že jsme museli do hotelu. Konečně se vyspím trochu líp než na gauči. Musím se svým bytem něco udělat. Voda po mě stékala a já jsem pozorovala tříštící se kapky, které rychle dopadaly na dno sprchy. Nechtělo se mi ani ven, ale vzpomněla jsem si na Toma, který pravděpodobně taky touží po tom, se umýt. Vypnula jsem tedy vodu a natáhla se pro čistý ručník. Osušila jsem se a oblékla si zpět alespoň spodní prádlo. Vím, takové řešení je jen pro krizové situace. Pak jsem z kabelky vytáhla alespoň instantní spodní prádlo, které tam mám pro tyhle případy. Nechala jsem kalhotky, aby nabraly pod tekoucí vodou tvar, a pak jsem je vyždímala a pověsila tam, kam se pravděpodobně Tom nebude muset dívat, a to byla srovnaná hromádka mých věcí. Zítřejší oblečení mám tedy vyřešeno a mohla jsem opustit koupelnu.

Vešla jsem do ložnice a Tom ležel na posteli s nohama na podlaze. Obešla jsem ho a posadila se na svou polovinu.

"Tome už můžeš jít do koupelny." Prohlásila jsem směrem k němu a on se posadil a podíval se na mě. Zrak se mu na chvíli zastavil, ale pak se odvrátil a odešel. Pousmála jsem se nad tím a lehla jsem si i s přikrývkou, aby nepadl do rozpaků, až se vrátí. Vzala jsem si telefon a chvíli si hrála.

 

Tom pohled

 

Poté co odešla do koupelny jsem sebou buchnul do peřin a zamyslel jsem se. Nad tím jak je moc ochotná, že jí nic z tohohle nevadí. Když si vzpomenu na jiné ženy, které stály o to se mnou být, tak to byly samé namyšlené fifleny, které by mi po druhém rande, kdybych je vzal do hotelu a sdílel bych s nimi postel řekly, že jsem prase a úchylák, a co to na ně zkouším hned po druhém rande. Nebo by se mnou vůbec nebyly ochotny jet někam tak daleko. Řekly by, že je chci unést a ještě by si nechaly platit ta nejdražší jídla a vůbec by je nenapadlo, že by mohly platit ony za mě. Nel je úplně jiná, lepší, přirozenější.

Z úvah mě probudil její hlas. 

"Tome už můžeš jít do koupelny." Řekla a já jsem se posadil. Na chvíli jsem se na ní zakoukal a pak jsem rychle odvrátil pohled a odporoučel se do koupelny, kde jsem se zapřel o umyvadlo a rychle jsem ze sebe shodil šaty a vlezl jsem si pod sprchu. Nejprve jsem na sebe pustil trochu studenější vodu, abych zahnal problém, který mi způsobilo Nelino oblečení. Neměla na sobě skoro nic, jen růžové kalhotky a růžovou podprsenku. To bylo vše. Ale nemohu se jí divit, nebude přece spát oblečená. Poté, co jsem se uklidnil, jsem změnil polaritu vody na přijatelně teplou a užíval jsem si proudy vody stékající po mém těle.

Nestrávil jsem tam moc času. Vodu jsem vypnul hned, jak jsem uznal, že mi to už stačilo a natáhl jsem se pro ručník. Pak jsem si ještě srovnal oblečení a na poslední chvíli si vzpomněl, že mám v pokoji ženu, a tak jsem si natáhl boxérky. A odešel jsem z koupelny. 

Pohlédl jsem na postel a tam ležela Nel. Vypadala, že spí a byla přikrytá, takže jsem nemusel řešit nic, co by bylo trapné. 

 

Posadil jsem se tedy na svou polovinu postele a vytáhl jsem Nel z ruky telefon a položil jsem jí ho na noční stolek. Ještě jsem si všiml, že mě má na tapetě. Nad tím jsem se pousmál. Pak jsem se posadil do tureckého sedu a zkontroloval vše na svém telefonu. Když jsem ho odložil. Nel se ke mně otočila zády. Chvilku jsem jí pozoroval a odolával nutkání se jí dotknout, probudit jí a líbat jí. Nakonec jsem jí odhrnul několik modrých vlasů z tváře a políbil jí na lícní kost. Lehl jsem si na bok a přitáhl jsem si její tělo k sobě. Její záda se opírala o můj hrudník a břicho a obmotal jsem jednu svou ruku kolem jejího pasu a druhou jsem hladil její vlasy, nakonec jsem usnul.

 

Komentáře

Ann a Veri

Veri a Ann 12.02.2015
Takže tady máš náš společný názor, protože prostě proto. :D Takže, jsme rády za to, že je to rozdělené na tři části, protože tak dlouhou kapitolu bych asi naráz předčítat nezvládla. :D Co se týče tématu, je to fajne, ale popravdě, občas jsme čekaly nějakou větší zápletku. Chápeme, že je jako zápletka třeba braný ten hotel, nebo bouračka, ale horda fanynek by taky stála za to. :D Nebo, že by Nel nakonec řídila a oni narazili do stromu. (protože chceme lidem ubližovat, že. :DD) (just kidding) Dál.. víme, že je to nejspíš kvůli té hotelové zápletce, ale nezdá se nám reálné, že by někdo jel takovou dálku a dobu, když je zoo i v Londýně... :D Jinak to ale bylo pěkný, super kapitola, tohle jsou jen detaily. ;D

:DD

Elsa 11.02.2015
Wow, nádhera :D prostě nádhera, nevím co víc říct :DDD (a to se mi moc často nestává, takže máš můj obdiv :) ). Děkuju za další kapitolu, moc moc se těším na další :) nemůžu se dočkat jak to bude pokračovat :D

Záznamy: 1 - 2 ze 2

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem