Jak tě dostat aniž bys utekla ? - 8. kapitola

07.12.2014 21:22

Zdravím trochu po delší době, omlouvám se ale jedu do Itálie a tak naháním školu. Snad se tu objeví ještě někdo kdo to čte tak pro něj je tu nová kapitola :)

8. kapitola

12. března 2013 úterý

Freya pohled

 

Včera, hned ráno poté co jsem dorazila do práce mi oznámili, že tam nikdo není, tudíž mohu jít domů. Nešla jsem, ale namířila jsem si to do centra. Podívat se za Sof do práce. Našli jsme jí s Nel místo v centru města v malém klenotnictví, Sofiina čistota a poctivost majitele přilákala, proto jí vzal jako prodavačku, stejně mu teď jedna odešla a tak potřeboval náhradu. 

Sofii ta práce evidentně bavila, čistila tam šperky a na lidi byla velice milá. Dokonce v den kdy tam nastoupila což byla mimochodem neděle to nebývá zvykem, ale budiž se tam objevil i Ben a tak od něj hned uloupila autogram a byla hrozně šťastná, taky mi řekla, že koupil řetízek s kočkou a sobě koupil hodinky. Prý se ho ptala jestli ten řetízek nechce pro někoho zabalit a on jí řekl, že ne, že je to jen pro příležitost kdyby někdy potřeboval rychlý dárek. U toho mi poskočilo srdce, tak přece jen nikoho nemá a já myslela, že jo, ale tají to. No tak to mě potěšilo.

 

<>

 

Dnes byl taky velice zajímavý den už jen proto, co všechno se stalo. V práci se mi naskytlo mnoho šancí mluvit s Benem, ale já jsem hrozná stydlivka tak jsem všechna naše setkání sabotovala mlčením, blbec, že ano. No, ale tak to bych ještě vydržela kdyby se nestalo něco velice nepřijemného. 

Byla zrovna pauza mezi scénami a Ben byl v maskérně. Já jsem čekala před, protže se mi dovnitř moc nechtělo ty maskérky jsou hrozné drbny. Tak jsem si jen tak čekala venku s dopisem pro Bena a najednou mi zvoní telefon, říkám si kdo asi tak otravuje zrovna teď. Samosebou to byla Nel, kdo jinej. Okamžitě do telefonu spustila něco o tom, že už to nemůže vydržet, že mi to musí říct. Byla jsem trochu na větvi z toho co to asi bude. Pak začala něco křičet do telefonu a tak jsem jí nechala to dořvat a pak jsem požádala o tichý překlad. Z telefonátu jsem se dozvěděla, že jde ven s Tomem Hiddlestonem, a že už zítra a že teda nemohla s touhle informací vydržet až do večera. Pak něco ještě blábolila o tom, že neví co na sebe a tak a ke konci se zmínila o tom, že se prý údajně líbím Benedictu Cumberbatch načež už mi trochu nadzvedla mandle, protože mi volá do práce a navíc má takový dojem, že když jí pozval Tom tak já se líbím Benovi. Ano mám jí ráda, že mi chce vždy pomoci, ale tohle už bylo moc. Trochu jsem se neudržela a vyjela na ní.

 

" Nel prosímtě ty jsi se zbláznila jak bych se asi tak mohla líbit Benovi Cumberbatch."

" Já se nezbláznila jen jsem z jeho chování toto vydedukovala."

" Jo ták, vydedukovala a tvé dedukční schopnosti poukázaly na fakt, že se líbím Benovi, ano ?"

" Jo přesně tak." Tím náš rozhovor skončil,ale ani jedna z nás to nepoložila, protože jak jsem se tak motala před maskérnou nevšimla jsem si, že Ben už vyšel ven a celý rozhovor poslouchá. K mé smůle jak jinak než, že by slyšel to o něm. Naneštěstí jsme se bavili anglicky, protože jsem ani nepřešla do češtiny takže i rozuměl. Díval se na mě tak zvláštně a pak ukázal na můj telefón a ústy naznačil zda bych mu ho půjčila. Nel byla stále na drátě a tak jsem mu ho podala. Poodešel dál abych neslyšela, ale problém byl, že dost křičel takže mu to nevyšlo a Nel také nemluvila zrovna tiše, nepoodešel ani moc daleko jen se vlastně otočil, proto jsem to celé slyšela.

 

" Nel, ty jsi snad blázen já ti včera řekl snad něco jiného, ne ?"

" To sice ano, ale řeč těla mluví jinak Sherlocku."

" To není pravda, Nel počkej, až příjdu domů první co udělám bude, že ti vpadnu do bytu a uškrtím tě, ty jedna mrňavá."

" Hej nejsem mrňavá a navíc mám pravduc že se ti líbí to by ses jinak takhle nevztekal."

" Nel pochop nemohu chodit s Freyou zraňoval bych jí."

" A  na to jsi jako přišel zase kde. Hele teď nemám čas se hádat, můžeš mi o tom jak Freyu nemáš rád popovídat, až mě budeš škrtit, ale teď ne a vrať jí telefon. A přiznej, že se ti líbí! “

" Nemohu to přiznat. Hhhrrm. Ano Nel máš pravdu Freya se mi líbí spokojená."

" Ano tak se měj."

Freya položila telefon.

Pak se Ben otočil, smutně se na mě podíval, pak zkusil takový ten úsměv jako, snad jsi to neslyšela. Já bohužel reágovala tím jako, že jsem slyšela obě strany. Usmál se tak jako, že mu je to líto, pak mi podal telefon a otočil se k odchodu. Bohužel jsem mu ještě musela dát dopis. Tak jsem mu jen poklepala na rameno on se otočil mračil se a tak jsem se trochu lekla podala jsem mu dopis a rychle odešla.

 

A kdyby toho nebylo málo vidělo a šlyšelo nás polovina celého štábu. Takže jsem se otázkám nevyhnula. Ptal se především Paul, který si mě asi oblíbil a ostatní poslouchali tak nějak nenápadně poblíž.

 

" Hele Freyo co se stalo tam u maskérny ?"

" Ale, volala mi kamarádka a snažila se prosadit své deduktivní teorie a Ben to bohužel slyšel."

" A co dedukovala ?"

" Ale asi jí trochu šplouchá na maják z toho že jí Tom, Tom Hiddleston pozval na rande tak si usmyslela, že já se líbím Benovi. Nevím kde k tomu přišla, ale tvrdí to."

" No já si myslím, že není tak moc mimo mísu, on jen, Ben se bojí, že by tu dívku s kterou by potažmo chodil omezoval víš proto nerad ukazuje city, taky proto se hodí na Sherlocka."

Tohle zašeptal abych to slyšla jen já.

" Takže Nel, tu mojí kamarádku, v její teorii podporuješ ?"

" Víš, že asi docela, jo ? No ono když se na něj více zaměříš a znáš ho dlouho tak si všimneš menších změn chování, tak jako pokukuje po lidech to dělá vždy, ale když zahlédně tebe tak se jeho putující pohled na chvíli zastaví, taky si dává větší pozor na herecký výkon což je nápomocné tyhle malé znaky ho prozrazují, ale jak říkám je třeba ho znát déle takže té tvé kamarádce bych věřil, on se teřba i Ben rozhoupe a přizná to, ale on je nevyzpitatelný."

Tímto ukončil šeptající rozhovor a já mu šla udělat kafe. To co říkal mě velice zarazilo, bylo to zvláštní.

No celý den se pak naštěstí už nic nedělo. Až na večer kdy jsem šla na autobus. Jsem potkala Bena jak jde ke svému autu, pořád se tak trochu mračil a vypadal, že Nel asi nakonec uškrtí. Zrovna nastupoval když jsem ho zarazila. Opřel se o střechu auta já stála na druhé straně.

 

" Hmm Bene já bych se ti za Nel chtěla omluvit ona občas něco vyhrkně a mě to naštve a pak se děje to co jsi slyšel, takže promiň."

Chtěla jsem hned zmizel ale zarazil mě jeho hlas, ten krásný přitažlivý hlas.

" Freyo, netušil jsem že mluvíš ? Ne to je vtip, hmm neomlouvej se ona Nel já si to s ní vyříkám."

" A jak vy se znáte ?"

" Ona bydlí hned v tom bytě vedle a tak jsme se tam náhodou potkaly."

" Jo, aha chápu a ona se ti hned nacpala do přízně že, ona to dělá nevědomky."

" Ne, ne, to ne ona je fajn když teda moc nemluví o cizích pocitech, jinak skutečně dobrá kamarádka je taková šílená na mě možná až moc."

" A co teprve pro Toma Hiddlestona."

" Ten jí ustojí si myslím."

" A vůbec kam míříš ?"

" Na bus jedu domů."

" Nechceš já bych tě hodil kde bydlíš ?"

" Víš kde bydlí Tom ?"

" No."

" Tak ten byt vedle."

" Fakt no to je náhoda. Tak si nasedni."

Váhavě jsem tedy nastoupila do Benova auta a on mě dovezl až před dům tam jsme se rozloučili a on odjel.

 

S pištěním jsem vpadla do bytu a jásala jsem, že mě Ben vezl domů. Když jsem se přestala motat všimla jsem si, že v bytě není jen Sof, ale i Tom na čaji ti dva se vážně dobře přátelí stejně jako Sof a Nel asi Sof přitahuje lidi tohohle typu. No tak to byl naštěstí poslední trapas dne. Nestihli mě ani vyslechnout, protože jsem ihned utekla do pokoje. Pak jsem jen slyšela klapnout dveře, jak Tom odešel a odvážila jsem se jít pro večeři. Sof stále seděla u stolu a tlemila se mi. Tak jsem jí pověděla o celém dni. 

 

-------------------------

Nel pohled

 

Už od rána mám velice šťastný den, zítra mě čeká vycházka s Tomem a jsem z toho nadšená. Večer si vyberu co na sebe. Teď ale musím do práce, v které se dnes nedělo nic moc, přeměřila jsem si několik herců, což se neobešlo bez otázek a narážek na mě a Toma. Zajímalo by mě kde se to všechno dozvěděli. 

Když jsem měřila Erica tak se mě ptal:

" A pozval už tě Tom na rande nebo na tebe stále jen zírá, jako ten první den kdy jsi ho okouzlila ?"

" Toužíš po té informavi hodně Ericu ?"

" Víš, že docela ano dlouho se celé divadlo těší na to až si někoho najde."

" Vážně proč ?"

" Protože už jsme si mysleli že je gay. Ne, to ne, ale vždy když je nějaká párty nebo tak, tak povětšinou všichni tam někoho máme Tom nikdy nikoho nepřivedl a tak nám ho bylo i docela líto."

" Aha, no jo no."

" Co, no jo no."

" No, ano pozval mě ven."

" Pozval tě ven ?"

" Ano ven na veverky a kafe ?"

" Ježiš to je jelito evidentně skutečně s nikým dlouho nechodil."

" To si myslím, že ne vždyť mu je 32 musel už s někým chodit."

" To asi jo, ale zběhlý v tom rozhodně není."

" Hmm, to je teď, ale jedno já ho ráda mám a ty se prosím přestaň šít a neházej těma rukam jinak do tebe zapíchám špendlíky."

 

Pak zmlknul a tím rozhovor skončil. Ostatní se nesly v podobném duchu. A to bylo teprve dopoledne. Po tom otravném vyslíchání jsem měla chuť mluvit s někým normálním. A tak jsem vytočila Freyino číslo a čekala zda mi to zvedne. Zvedla, ale zrovna milá se nezdála. Chvíli jsme mluvili a pak jsem jí asi naštvala. K mému štěstí jí telefon evidentně vzal Ben a vynadal mi. Teď se bojím jít domů. Zněl naštvaně, ale já vím, že mám pravdu a budu si za ní stát. Položila jsem to tedy a vrhla se na druhou polovinu dne to už nebylo tak hrozné, ale Tom se celý den neukázal a já se bála zda to nezrušil, párkrát jsem ho zahlédla, ale nijak jsme se nesetkaly. 

Hned po práci jsem zamířila do té uličky kde jesme s holkama sehnaly ten super byt pro ně abych si koupila na ten venek nějakou pěknou sukni. Chvíli jsem ulici sice hledala, ale podařilo se. Nemohla jsem si ale pořádně vybrat asi jsem měla špinavé svědomí z toho rozhovoru s Freyou a Benem asi jsem to dělat neměla oni by se daly do hromady i jinak, ale né já se do toho musela vrtat. Jsem hrozná, ale říkala jsem si, že když Tom pozval mě Freya by mohla být taky šťastná. No vyčítala jsem si to až do odchodu z obchodu a cestou domů jsem nad tím přemýšlela a taky nad tím jak to vyřešit. 

Z obchodu jsem stejnak vylezla s taškou, protože mi nakonec pomohla prodavačka. Koupila jsem si takovou s vlčími máky nijak extra zdobenou. Odnesla jsem si jí domů. Vyšlapala jsem všechny ty schody a zabouchla za sebou dveře. Posadila jsem se na pohovku a po tvářích mi steklo několik slz lítosti nad tím co jsem udělala a hlavně nad bezradností nápadu na řešení či nějakou kompenzaci.

 

----------------------------

 

Ben pohled

 

Po natáčení mě Freya překvapila tím, že se najednou rozmluvila a dokonce se po tom dnešním fiasku nechala i odvézt. Přemýšlím čí to byla chyba a nakonec, zda jsem jí neurazil vypadala, že ten rozhovor slyšela, protože ani jeden jsme nešeptaly. Napadlo mě jestli jsem jí nějak neublížil nebo tak když jsem řekl že se mi nelíbí. Hmm, ale nevypadá na to, že by byla naštvaná na mě.

Vzal jsem jí tedy domů. Bydlela kousek ode mě, respektive vedle Toma což mě překvapilo nepochlubil se. Tak jsem jí tedy nechal vystoupit a rozloučili jsme se.

Doma jsem vyšlapal těch několik pater a když jsem zahlédl Neljiny dveře trochu se mi opět vlil vztek do žil. Šel jsem si domů odložit věci mimo klíčů a telefonu ty už ke mě asi přirostou po té nedávné události a zaklepal jsem na její dveře.

Snažil jsem se uklidnit abych na ní nebyl zlý nechtěl jsem na ní vyjet abych jí třeba neublížil, to bych nechtěl ona je super kamarádka, ale tohle přepískla.

Po chvilce čekání se otevřely dveře a v nich Nel jen tak nudně oblečená nic extrémního a na tvářích měla cestičky od slz. Napadlo mě zda jí třeba Tom neodřekl to rande, ale pak jsem si vzpoměl proč tu jsem chtěl jsem to mít vyřešené a chtěl jsem se usmířit, protože chci s ní být dál kamarád a Freyu by to asi taky mrzelo kdybych se na Nel zlobil.

 

" Ahoj Nel." řekl jsem rázněji než jsem chtěl. Trochu se lekla a vykulila oči.

" Ahoj Bene pojď dál." Asi myslí na totéž co já.

" Díky." Vešel jsem a posadil se na gauč. Přisedla si ke mě.

" Hrhm Bene já bych se ti za ten dnešek chtěla moc omluvit, protože vím, že jsem to jaksi přehnala a neměla jsem říkat Freye ani slovo a jsem si jistá, že jsi na mě naštvaný, ale já prostě byla tak nadšená, že, že jsem pro vás chtěla to nejlepší a neuvědomila jsem si, že by to šlo i jinak. Fakt promiň. A ani jsem se s tebou nechtěla hádat jen… “

" … Hele Nel jsi skvělá kamarádka a chápu co jsi chtěla udělat, ale byla to prostě chyba, já bych to měl říct Freye sám až na to budu připraven. Nel já, já se bojím ukazovat city k ženám, protože mám obavy z toho, že kdyby se ke mě nějaká přivázala vztahem tak jí budu jen omezovat v životě svou kariérou a taky kdyby chtěla děti a já nevím co dalšího tak se bojím, že bych třeba kariéru upřednostňoval před ní a to bych jí nechtěl udělat víš. Já, já si své city musím pořádně promyslet. Jasně, že se mi Freya líbí komu by se nelíbila, je taková milá, hezká, je na úrovni. A proto se bojím, že bych jí stáhl dolů. Hele Nel asi ti odpustím, to co jsi dnes prohlásila když slíbíš, že do vztahů se mi nebudeš mixovat, jo ?"

" Dobře Bene slibuju ti to nebududu se ti motat do vztahů."

" Tak to bychom měli asi vyřešené ne ? A promiň, že jsem na tebe v tom telefonu tak vyjel, ale naštvala jsi mě a docela dost. Protože jsem ti musel argumentovat a Freya stála kousek za mnou a slyšela jak se ti snažím vymluvit tu tvou teorii, nechtěl jsem jí ranit, ale moc dobře to nešlo."

" Jaj tak to je mi líto ještě víc, budu se jí muset taky omluvit."

" To by asi bylo vhodné."

" Tak já se s ní zítra asi uvidím tak jí to povím a ty se rozhodneš sám bez mé pomoci."

" Ano tak se zatím měj." Zvedl jsem se z gauče a už jsem neměl vztek bylo vidět, že si to uvědomila já jí vysvětlil svou situaci a teď bude zase všechno OK. Odešel jsem.

 

Komentáře

:-D

electra 09.12.2014
Dúfam, že v nasledujúcej kapitole bude rande. Neviem sa ho dočkať. A Bena úplne chápem, som presne taká istá.

Elsa 09.12.2014
Děkuju za další kapitolu, přeju hezký výlet do Itálie (je nádherná), doufám, že si Ben co nejdřív ujasní svoje city a těším se na další kapitolu :)

Záznamy: 1 - 2 ze 2

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem