Happy Christmas and I am sorry

25.12.2014 22:01

Takže Všem přeji Veselé Vánoce a šťastný nový rok.

1) Omlouvám se za tak krátké přání.

2) Omlouvám se těm, kteří se ještě občas vrací, že jsem byla tak trochu v nečinnosti.

3) Omlouvám se za to, že jsem nepřála včera, ale mamka je nemocná tak jsem PC ani nezapla, protože jsem musela pomáhat jak jen to šlo :)

4) Kdo mě ještě navštěvuje prosím poraďtě zda chcete abych dokončila tu povídku Jak tě dostat aniž bys utekla? nebo už se na to mám vykašlat. Ne že bych sama chtěla, ale nutí mě čas, ne že by ta povídka nebyla napsaná to ona je a stále se píše, ale nemám korekturu, protože jsem pako na češtinu. Tak prosím o názor ten krutější mě potěší více, takže kritika.

5) To jest vše co jsem chtěla zdělit, kapitolu nemám, protože jsem se 2 dny před Štědrým večerem vrátila z Itálie.

Tak šťastné a veselé

Komentáře

.

Electra 29.12.2014
Súhlasím s Elsou, budem rada ak ju dokončíš. S češtinou ti bohužiaľ nepomôžem, aj so slovinou som ľavá a to sa ju už učím chvíľu.:-D Ale inak mne chyby nevadia, pravdu povediac ani si ich nevšimnem.

Elsa 27.12.2014
Prosím, prosím, prosím teď to nemůžeš utnout. :( ráda bych ti s korekturou pomohla, ale v češtině jsem hrozný matla a nejsem si jistá jestli bych ti to akorát nekazila. :/ každý dělá chyby takže bych se na tvém místě s tím tolik netrápila. Vím, že jsi chtěla spíš kritiku, ale já zkrátka nevím co ti vytknout :( snad jen ty velké intervaly mezi kapitolami, ale svým způsobem chápu, že se občas zřejmě zasekneš a nevíš jak dál. Nechci tě nutit dál psát pokud už nechceš, ale měla bys vědět, že budu vděčná za každé další slovíčko, které napíšeš i kdyby bylo napsáno špatně :D to je asi vše co bych ti chtěla říct a jelikož je na přaní k Vánocům trochu pozdě, tak přeju aspoň hezký Silvestr a šťastný nový rok ;)
P.S. Pokud bys přece jen měla zájem o tu mou korekturu, ráda se pokusím pomoct, tak kdyžtak napiš :)

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem