Jak tě dostat aniž bys utekla ? - 15. kapitola

10.04.2015 22:46

No namám moc co říct snad jen když se tu náhodou někdo nachomítne tak doufám, že se mu kapitola bude alespoň trošičku líbit.

Dále se omlouvám za takové zpoždění, ale kamarádka to opravovala moc dlouho.

Dál povídka bude končit tak za 5 kapitol a tak bych se chtěla svěřit s tím, že se mi opravdu moc nepovedla a sama to vím a chtěla bych se zeptat jestli sem mám pak přidívat další snad povedenější nebo už ne, jde mi o pravdivý názor jinak jsem i na Wattpadu.

To je asi vše

hodně štěstí u čtení

15. kapitola

19. března 2013 úterý

 

Nel pohled

Hned ráno jsem se trochu vyděsila, protože něco, nebo spíše někdo, mě hřál. Byl to Tom, který mě měl v náručí. Ruce omotané kolem mého pasu a hlavu přitisknutou na mých zádech. Bylo to krásné, ale netušila jsem, jak se mi povedlo dostat se do postele.  A už vůbec netuším, kde se tu vzal Tom, protože si pamatuju, že říkal, že bude spát na gauči. I když je poměrně logické, že když jsem usnula, Tom mě sem odnesl. Pak se mu nechtělo na gauč, tak si řekl, proč si nelehnout vedle mě. To by bylo. Moje uvažování však přerušil hlas.

 

„Dobré ráno krásko, jakpak ses vyspala?“

„Nádherně.“

„To jsem rád.“ 

" Tak co budeme dneska dělat?"

„Nevím, ale mám pocit, že dnes musíme do práce. Máme několik zkoušek, a co vím, ty máš v pátek uzávěrku kostýmů, protože v neděli je předpremiéra. A ve středu příští týden je premiéra. "

"Jo já vím, ale mně se vůbec nechce. Jsem moc líná na to vstát z postele a odejít od někoho, kdo mě tak pěkně hřeje."

"No tak já vstanu, už tě nebudu hřát  a ty půjdeš se mnou na snídani někam do kavárny."

Jen jsem zamručela na souhlas. 

 

*****

V práci se mi povedlo dokončit všechny kostýmy, protože mě nikdo nerušil, a k večeru jsem mohla odejít. 

 

*****

 

20. března 2013 středa

 

Tom pohled

 

Hned ráno jsem nabral Nel u jejího bytu, čekala na mě. V práci jsme pak měli kostýmní zkoušku a pak i zkoušku divadelní, už v těch kostýmech. Musím říct, že se mi ty kostýmy od Nel hrozně moc líbily, byly originální a nic takového jsem nikdy neviděl. I ostatní byli hrozně nadšení a nejvíc asi Greg. Vyjádřil to asi tak: "Jsem rád, že jsem tě přijal." Nic víc k tomu neřekl, ale všichni věděli, že je spokojenej. Vypadalo to, že i Nel je spokojená se svojí prací. 

 

Nel pohled

 

Byla jsem nadmíru spokojená a šťastná nejen z výplaty, ale i z toho, že se všem všechno líbilo a nic jsem nemusela předělávat. Večer mě čekalo dvojité rande, a tak jsem se co nejrychleji vydala domů, abych se nachystala.

 

večer - er forma pro vylepčení

 

Všichni se sešli dole před parkem a pěšky se vydali do centra Londýna, kde Ben zamluvil restauraci. Uvnitř se usadili a dali si pizzu.

 

"Máme pro Vás menší novinku. Kvůli natáčení Top Gearu a Sherlocka musím na několik dní pryč, nebudu doma a Freya taky ne. Plus si pak uděláme menší výlet. Chtěl jsem vás proto poprosit, jestli byste si na několik dní k sobě vzali Sof. Jen potřebujeme, aby ji někdo hlídal, kdyby něco."

"Zvládne se o sebe postarat, je to spíš proto, aby nebyla v bytě sama a něco se jí nestalo."

"Jo ráda to pro tebe udělám, Freyo, není problém, že ne Tome?

"Ne, rád pomohu, proč ne? Aspoň budeme moci bydlet pár dní spolu, že?? Uvidíme, jaké to bude."

"A kdy jedete?"

"Až v květnu jen jsme chtěli, aby to bylo dohodnuté předem."

"V pohodě, je to lepší, než na poslední chvíli."

" A co jinak, vy dva spolu teda už chodíte jo??"

"No jsme na rande."

"Ještě se to úplně nedořeklo všechno. Jiné téma co lidi?"

"Ne Fryeo počkej. Chtěla bys se mnou chodit??"

“Že se ptáš blázínku můj, jasně že jo."

"Ok tak jo, jo chodíme spolu."

"A jak dlouho?"

"Několik sekund.“

„To jsme rádi.“

 

Rande pak pokračovalo dál, bavili se tak různě. Když se pak loučili před Tomovým bytem, tak Ben šel k Freye a Nel s Tomem byli ještě na chodbě. Tom chytil Nel za pas a přitáhl si jí k sobě co nejblíže.

„Tak co, jak se ti líbilo rande?“

„Fajn, ale teď bych tě chtěla mít pro sebe.“

„Až tak?“

„Jo.“ Pak se Nel natáhla a vtiskla mu polibek. Tom ho ochotně oplácel, a když se od sebe odtrhli, tak se snažil co nejrychleji najít klíče od bytu.

„Zavolej mamce, jestli můžeš přespat.“

„Říkala, že můžu, nevadí jí to.“

„Tak pojď dal.“

Jakmile se za nimi zabouchly dveře a pověsili svoje kabáty na věšák, tak si Tom přitáhl Nel opět k sobě a začal jí líbat na krku. Něžně postupoval po tepně stále níž k dekoltu, když mu začalo její tričko překážet. Zbavil se ho a zahodil někam, kam k němu Nel nemohla, ona sama Tomovi začala rozepínat knoflíčky od košile, která ho obepínala tak, že mu byly vidět svaly, ale Nel toužila je nejen vidět, ale i se jich dotknout. Košili mu tedy stáhla, i když se bránil, protože jí rukama odmítal pustit. Nakonec i košile odletěla.

Tom už klečel a motýlími polibky, které rozséval po jejím bříšku, jí rozvášňoval. Když se dostal k lemu sukně tak za něj pomalu a jistě, hledíc Nel do očí, zajel nejprve dvěma prsty, a až pak Nel stáhl sukni ke kotníkům. Pohladil jí nohy a zvedl se. 

Nel vyjekla překvapením, protože ztratila pevnou půdu pod nohama a visela Tomovi v náručí. Rychle se ho zachytila za krk a usmála se na něj. Ten jí oplatil chtivý a zároveň tázavý pohled. Nestihla na něj ale odpovědět, protože Tom už s ní mířil do ložnice. Zavřel za sebou dveře a zamkl.

„Už mi neutečeš drahá, ale asi by se ti ani nechtělo? Co veverko?“

Nel se zasmála a hned nato byla položena na postel. Než se vzpamatovala, ležel vedle ní Tom a nakláněl se nad její čelo, kam jí vtiskl pusu. Pokračoval přes nos a k ústům, která nenechal bez povšimnutí a náležitě se jim věnoval. Rukama mapoval její trup, jemně laskal její prsa ještě v podprsence. Náhle chytil Nel za pas a zvedl si jí k sobě do sedu, rukou jí rychle rozepl podprsenku a opět si jí položil na postel. Rukama chytil obě ramínka podprsenky a začal je Nel stahovat a tím se mu na odiv vystavovaly její krásně tvarovaná prsa. Tom zahodil předposlední kus oblečení Nel do zapomnění a opět našel její rty a jeho prsty pomalu klouzali po jejích ňadrech. Pak se začaly posouvat níž až k podbřišku. Jakmile se Tom dostával do Neljiných slabin, cítil, jak z Nel sálá teplo, pak jen zahákl své dva prsty za okraj jejího spodního prádla a pomalounku jí je začal stahovat. Jediné co v tu chvíli Nel napadlo, bylo si rukama lehce přikrýt své přednosti. Když jí Tom zbavil i toho posledního kusu oblečení tak se na ní zahleděl. Koukal jí do krásných hlubokých očí. Pak lehce nadzvedl obočí v otázce nad Neljiným rozpoložením rukou po jejím těle.

 

„Stydíš se?“ vyřkl otázku.

„Pravda, jo stydím.“

„Ale není to poprvé, že ne?“

„Ne to ne, jen je to po dlouhé době.“

„Dobře, budu se podle toho chovat.“

 

Nel se usmála a Tom si začal rozepínat pásek od kalhot. Nel nakonec odtáhla ruce ze svého těla a zapřela se na loktech, pozorujíc, jak se Tom zbavuje přebytečného oblečení. Pak přešel k šuplíku vedle postele a vytáhl z něj balíček, který rázem otevřel a nasadil si kondom. Pak pohlédl na Nel čekající a usmívající se na posteli. Pomalu si klekl před její kolena a lehce jí na ně položil dlaně, které následně lehce odtáhl od sebe i s Neljinými koleny, ta se lehce začervenala, když si Tom klekl mezi její nohy a rukama se opřel vedle její hlavy. Pak už sama poodtáhla své lehce třesoucí se končetiny od sebe, aby to bylo pohodlnější, a Tom se na ní usmíval. Když už se chystal ke vstupu a jejímu naplnění, přitiskl své rty opět na ty Neljiny, a jakmile jí dobyl jazykem, tak se jí zároveň dostal takříkajíc do kalhotek. Přitom mu Nel lehce vzdychla do polibku, ale jakmile jí naplnil na chvilku se zastavil, aby si zvykla a pak se začal pomalu a s lehkostí pohybovat. Po několika chvilkách mu Nel začala vycházel svými boky vstříc. Tom každou chvilku zrychloval a usmíval se na Nel. Ta jeho úsměv oplácela a přitom mu zarývala prsty do vlasů a jemně vzdychala. O několik minutek později už se jejich vzdechy prolínaly a byli slyšet po celém pokoji. Na chvilku pak ustaly a nakonec se ozvalo Neljino jméno z Tomových úst následované jemným zavrněním Tomova jména od Nel. Byl to jejich vrchol a teď Tom spokojeně lžel na Nel a oba oddychovaly těžký vzduch. Tom se pak vzepřel na rukách a z Nel vyklouzl. Ta nelenila a opět stáhla své nohy k sobě a lehla si na bok. Tom si lehl naproti ní. Přetáhl přes ní svou peřinu, ovilnul své paže kolem jejího těla a společně usnuli.

Komentáře

;)

Elíz 11.04.2015
COŽE?? Normálně bych mlčela, ale na to, že ta kapitola byla opravená, tak z hlediska gramatiky byla katastrofální - pardon, ale v jedné větě byl dokonce změněn podmět!!! Takže bych tímto chtěla změnit svůj postoj k betování a pokud máš ještě zájem, můj mail je Eliz.M-S@post.cz. (Pochopím když odmítneš.) Dějově proti tomu nic nemám, ikdyž se už trochu moc zaměřuješ na vztah Toma a Nel. Jinak bys podle mě pokračovat měla. Máš talent, to se nedá popřít. ;) Nevím co víc říct snad jen děkuju za kapitolu a hodně štěstí při dalších kapitolách, a doufám, že i povídkách. :)

Re: ;)

Chane 12.04.2015
Moc děkuji za komentář a ano trochu jsem se na Nel s Tomem podívala ale teď mám pocit že to bude zase Freya a Ben. A pokud by se Ti to tedy chtělo betovat tak bych byla moc ráda :)

Re: Re: ;)

Elíz 12.04.2015
Ráda pomůžu, ale musím tě upozornit, že ze začátku budu potřebovat na tu opravu cca 3 až 4 dny. Ještě jednou zmiňuji, že můj mail je Eliz.M-S@post.cz. Stačí napsat :) těším se :).

Záznamy: 1 - 3 ze 3

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem