Jak tě dostat aniž bys utekla ? - 4. kapitola (1/2)

25.09.2014 20:12

Ahoj

není neděle, ale já jsem se rozhodla vydávat povídku jednou nebo dvakrát týdně z důvodu že některé kapitoly jsou dlouhé a tak je budu půlit a abych sem ty poloviny dávala až po týdnu mi příjde blbý, tak to udělým tak, že když budu půlit tak jedna polovina bude ve čtvrtek a druhá v neděli.

Nadpis bude stejný půjde o jeden den ale bude tam buď 1/2 nebo 2/2. Tak snad to nikomu nebude vadit a kdyby ano zmiňte se prosím.

Jinak si kapitolu užijte a slibuji že za pár kapitol už to bude zajímavější.

4. kapitola (1/2)

8. března 2013 pátek


Freya pohled

 

Ráno se mi povedlo dostat se z postele aniž bych byla nějak unavená, či otrávená. Měla jsem náladu na to pracovat. Měla jsem chuť jít za zábavou. Tedy do práce. Těšila jsem se na setkání s Benem. Bude to poprvé co ho uvidím na vlastní oči. Hlavně musím být v klidu a nesmím se ztrapnit. Taky bych si měla vzít něco pěkného na sebe, že? Proto jsem zavítala do skříně, kde jsem si na sebe vzala jen spodní prádlo, slimky, červené tílko a na to dírovaný svetr šedé barvy. V zrcadle jsem ohodnotila svůj vzhled kladně. Pak jsem vyšla ven z pokoje, rozhlédla jsem se nikdo tu nebyl a tak jsem jen nakoukla k Sofii do ložnice. Ještě spala a tak jsem jí nechala spát a navštívila jsem koupenu, kde jsem si jenom učesala malý copánek na straně hlavy a nechala vlasy volně. Použila jsem jen řasenku. Nechtěla jsem první den v nové práci vypadat jako zmalovaná slepice. V kuchyni jsme toho moc neměly, přece jen už byl pátek a my nakupovaly ve středu. Našla jsem tedy jen mléko a nějaké ty mysli. Nasnídala jsem se a pak jsem napsala Sof jen krátký vzkaz.

 

„Ahoj Sof dnes jsem už musela jít do práce. Takže tu budeš sama nasnídej se, moc toho tu sice není, ale přece jen. Kdyby jsi chtěla můžeš jít do parku, ale nezapomeň na klíče. Jinak můžeš jít něco koupit. Taky nezapomeň, do práce jdeš poprvé až v neděli.

Měj se uvidíme se večer.“

 

To by bylo. Popadla jsem tedy kabelku a vydala se dolů, pak na hlavní a autobusem (doubledecker) jsem dojela až na místo natáčení. Dnes to bylo na okraji Londýna. Myslím, že jsem dorazila poněkud brzy, protože tu nikdo nebyl. Až když jsem zavítala k nějakému autu, vylezl ven chlapík.

 

" Dobrý ráno.“ Podívala jsem se na něj a pokusila se o úsměv. Muž se ihned rozchechtal a poplácal mě rukou po rameni.

" Ale prosímtě mě se „Dobrý ráno“ neříká, já jsem Paul režizér a ty budeš ta nová pomocnice Freya tuším, že ?"

" Jo, jo, to jsem já. Nejsem tu moc brzy?"

" Ne, myslím, že jsi tu akorát, až se všichni uráčí dostavit, představil bych tě, teď pojď řeknu ti co po tobě budeme přibližně chtít."

" Dobře Paule."

Šla jsem za ním někam do domu.

" Takže, ty jsi se vlastně přihlásila jako Asistentka při natáčení seriálů pro BBC a oni tě přiřadili k nám?"

" No na mou žádost, mě přiřadili k vám."

" Aha proč jsi se o tuto práci ucházela ?"

" No to je snadné v pondělí jsme s kamarádkami přijeli do Londýna, poté co jsme měli tento sen odstěhovat se do Anglie, tak jsme konečně něco našetřili a vydali se sem a jelikož tady hodláme bydlet musíme tu i pracovat a tak jsem koukala po tom, co bych tak mohla dělat a narazila jsem na to, že BBC někoho hledá, no a tak jsem poslala žádost s životopisem a oni mě vzali pak se mě ptali k jakému seriálu bych chtěla. No a já jako fanynka Benedicta Cumberbatche jsem hned vyslovila přání Sherlocka."

" Aha, ale nejsti takévá ta uječená a bláznvá fanynka, že ne ?"

" Ne nejsem, jen je to můj oblíbený herec už od základky, tak jsem ho chtěla vidět."

" No, myslím, že ho nejenže uvidíš, ale i poznáš."

" To bude fajn."

 

" No tak na první den ti asi nic složitého nedám, jakou máš školu ?"

" Já mám základy manažerství, ale jinak jsem vystudovala oděvní, jsem návrhářka."

" A kolik ti je? Smím-li se ptát."

" Ne to ti nepovím urazil si mě. Ne je mi 25."

" Myslel jsem si. Tak to bude zábava, dnes mi budeš nosit kafe, protože jsem úplně hotovej, jo ?"

" Dobře."

Pak mi ukázal kde se dělá kafe a postupně se začaly sjíždět herci a celý personál. Pořád jsem se držela s kafem u Paula. Všichni chodili kolem a zdravili. Cítila jsem se jako nicka, když jsem tam tak stála a držela kafe, no ale alespoň mám možnost je poznat živě. 

Jakmile se ukazovaly známé tváře znervózněla jsem a koukala do země. Pak ale přišel vrchol mého, štěstí, neštěstí nevím jak to pojmenovat. Protože se blížil Ben. Dával si klíčky od auta do tašky a pak zvedl hlavu a jakmile jí zvedl tak se mu zavlnili vlasy. Vnímala jsem to jako ve zpomaleném filmu. Měl vlasy jako Sherlock což mě dostalo snad nejvíce, protože byl dokonalý. Pozorovala jsem, jak se na každého usmívá a pak se na chvilku zastavil a pousmál se i na mě. V tu chvíli jako by mnou projel blesk, nebo jako příjemný teplý vítr. Prostě se mi trochu zhoupla kolena a tak jsem se chytila té židle co tam náhle byla postavená. Usmíval se mým směrem a já akorát strhla svou halvu s dychtivým pohledem k zemi. Nevěděla jsem co si pomyslí, ale já jsem byla jako omráčená láskou. Ano, do teď to byl nedosažitelný herec do, kterého se každá platonicky zamiluje, ale teď jak tu stál a usmíval se. Narovnaný v celé své výšce. Byl tak blízko a přitom daleko ode mě. Došlo mi co je to láska, v těch několika minutách už to nebyl ten nedosažitelný. Byl teď pro mě jako muž, do kterého jsem zamilovaná.

Když jsem pak znovu zvedla pohled, už tam nestál a mě jako by klesly koutky. Ale věděla jsem že to nebylo poprvé co jsem ho viděla a ani naposledy. Tohle mi vykouzlilo úsměv.

pak jsem, ale byla navrácena do reality, když se mi Paul pokoušel něco říct.

„ Kafe, Freyo prosím.“ Párkrát jsem mrkla a podala mu kafe, taky jsem zaregistrovala pošťačku jak mu dává nějaký dopis a odchází.

" Freyo prosím tě donesla by jsi tohle Benovi je v támhle těch dveřích."

Trochu jsem znervózněla, vzala jsem dopis a svižným krokem jsem mířila ke dveřím, které jsem otevřela.

 

 

Komentáře

Zuzana S.

lokifanfictions.blogspot.cz 26.09.2014
Já jsem náhodou ráda, že kapitoly budou častějc :) že to bude o něco kratší vůbec nevadí :)
Jinak kapitola je skvělá jako vždycky, jsem zvědavá, jak se teď bude ovládat před Benem, já bych to asi nezvládla... pravděpodobně bych sebou sekla :D

Záznamy: 1 - 1 ze 1

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem