Jak tě dostat aniž bys utekla ? - Pokus o Prolog

08.07.2014 18:39

Ok je tu 31. července a já se rozhodla pro něco jako prolog k téhle nové kapitolovce.

Ještě předem Vás zahltím několika informacemi. Hmm takže po složitém dohadování se sama ze sebou to udělám jednoduše tak že vždy bude nadpisem datum a k tomu datu bude pohled 3 - 4 lidí podle toho jak se to bude vyvíjet snad mě neukamenujete za občasné opakování ale mě ty pohledy takhle moc baví tak snad to bude bavit i Vás. Snad mě za to nezakousnete.

A kdo že to bude všechno vyprávět ?

Bude tam pohled Benedicta alias Bena což je lepčejší. Ten bych nazvala takovým asi že ten ten děj povede a ostatní pohledy budou udávat okolnosti jejich postav.

Dále tedy pohled slečny s modrými vlasy.

K ní se bude většinou vázat pohled slečny s rezavými vlasy.

A nakonec také důležitý pohled a to ten Tomův, který se bude vázat s Benovým pohledem.

Všechno se to bude tak nějak prolínat a já doufám že se vám to bude líbit protože já jsem tím nadšená.

Snad se mi v těch pohledech nebudete ztrácet kdyby jo ozvěte se a já s tím něco udelám.

A teď jestli mohu ještě zdržovat tak bych Vás zahrnula 3 osobnostními profily dívek v povídce aby jste věděli o kom čtete.

Freya Whitlock
 
25 let 1988
165 cm vysoká
Zelené oči
rezavé vlasy
má starší dvojče Sofii
v povídce stojí o Benedicta Cumberbatche
 
 
Sofie Whitlock
 
25 let 1988
165 cm vysoká
Zelené oči
rezavé vlasy
má mladší dvojče Freyu
ráda by se setkala s Tomem Hiddlestonem a Benedictem Cumberbatchem ale nemiluje ani jednoho protože ví že láska by při jejím odchodu moc bolela
 
 
Nelja Weneter
 
26 let 1987
175 cm vysoká
Modré oči
modrovlaska ale původní je bruneta
nadevše miluje herce Toma Hiddlestona a přeje se s ním alespoň setkat a pak doufat že něco bude
 
 

 Nelja Weneter

Freya Whitlock a vlastně i Sofie Whitlock protože to jsou dvojčata

 

Už mlčím.

Tak si užijte krátký prolog.

Tento prolog jsem napsala jako er formu aby to bylo tak trochu jako prolog no, přiznávám nikdy jsem ho nepsala tak to snad přežijete a povídka bude lepší.

Freya práve se svou sestrou Sofii spěchala obvěšená taškami na tramvaj. V Praze sice nebyli poprvé ale její veřejná doprava je tak zapeklitá že i tak měli problém. Chystali se na hlavní nádraží, kde na ně netrpělivě a starostlivě čekala Nelja jejich kamarádka. společně konečně našetřili na cestu a pobyt v Anglii a tak se rozhodly jet teď v březnu protže jim bude přát i práce, Freya se přihlásila jako stážistka u natáčení serálu BBC přesněji u Sherlocka. A Nel se přihlasila do národního divadla jako kostymérka. Teď už jen čekají zda jim to klapne.

Mezi tím co se slečny těší do Anglie je Tom i Ben zahrnut prací. Tom má před sebou casting na nanějaké ty filmy a Benedict začíná s natáčením třetí řady Sherlocka oba jsou vyčerpáni a jen čekají na nějaké nové povzbuzení.

Ok uznávám prolog to nevidělo ani z letadla je to prostě jen krátký úvod do děje.

 
 

 

 

Komentáře

Maggi

Maggi 04.08.2014
Tváří se to skvěle. :3 a nevadí, že je to tak krátké, na úvod to bohatě stačí! :3 modrý vlasy. OωO

Re: Maggi

Chane 04.08.2014
Ano krátké ale dobrou zprávou je že kapitoly takové nejsou ty jsou myslím tak akorát :)

Veri

. 03.08.2014
Jé, vypadá to pěkně :)
A zítra bych (snad - pevně v to doufám) mohla mít opravené to, co na mě čeká v e-mailu :D

Re: Veri

Chane 04.08.2014
Díky, děkuju :)

Jů :)

Symy 01.08.2014
Už se moc těším, oba dva herce zbožňuji :D

Re: Jů :)

Chane 01.08.2014
Děkuji a já se taky těším i když se trochu bojím jak se Vám to bude líbit :)

Vypadá to dobře:3

Nessa Marlov 01.08.2014
Chane, vypadá to dobře :)) Kdy bude první kapitola? :3

Jo a jen taková malá rada (myšleno v dobrém): lepčejší je špatně, říká se lepší .. Nevěděla jsem jak to napsat, ale tak..:3

Re: Vypadá to dobře:3

Chane 01.08.2014
Omluvám se ale skutečně nevím kdy bude první kapitola snad co nejdříve tedy pokusím se a jinak o lepším vím bylo to myšleno spíš jako nevím jak bych to řekla no to je asi jedno děkuji za upozornění ale věděla jsem o tom :)

Záznamy: 1 - 8 ze 8

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Fantazy Pavorem